Sayfalar

24 Ocak 2014 Cuma

Bodrum Keteninden "Love is All You Need" Yastık Kılıfı

En sevilen Beatles şarkılarından birisidir
 "Love is All You Need"
Yılbaşı için yapmaya başlamıştım bu yastık kılıfını. Nakış makinemin "çoklu kasnak" seçeneğini öğrenmek için özellikle büyük bir nakış örneği seçtim kendime. Bitirmek tahminimden uzun sürdü. Çoklu kasnak kullanımı pek de kolay bir şey değil, milimetrik hassasiyetle yerleştirmek gerekiyor. Sabunla filan çizerek üstesinden gelinecek bir iş değil. Ben kurşun kalemle işaretledim kasnak yerlerini ve sonra sabunlu suyla sildim, çıktı. Çok hafif işaretlemiştim, bu yüzden de bulaşmadı etrafına.

Önce çiçekleri işledim makinemde, sonra da Love is All You Need yazısını yine nakış makinemle yaptım. Dün gece de fermuarını ve iç astarını tamamlayarak kenarlarını birleştirdim ve böylece bitmiş oldu. Yılbaşına yetişemedi ama sevgililer gününün dekorasyonu olacak evimizde :)

Bu deneme için yaptığım bir yastık idi. İki tane de online dükkânıma koymak için yaptım. Satın almak isterseniz burayı tıklayın. 

Umarım sizler de beğenirsiniz. Sevgiler... 

Poinsettia çiçeği nakışla işlenmiş yastık
Poinsettia çiçeği, ülkemizde Atatürk Çiçeği olarak da
bilinir. 
Poinsettia veya diğer adıyla Atatürk Çiçeğinin anavatanı
Meksika ve Orta Amerika'dır. 
Atatürk Çiçeği, yılbaşına denk gelen zamanlarda
kırmızı çiçeklerini açtığı için "Noel Yıldızı"
olarak da anılır.
Love is All You Need yani "ihtiyacın olan sadece sevgi"
Bahçede güneşin altında... 
Bodrum keteni tamamen doğal bir kumaş...




4 yorum:

  1. Ne kadar güzel renkler :) İnsanın içi açılır bu yastığa baktıkça :)
    Ellerine sağlık Ehil Keyif, yine harika bir iş çıkmış ortaya :)
    Güzel günlerde kullanılsın, Sevgililer Günü niyetine yapıldı madem, bir de aşkla elbet :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Esen, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Şimdi ben de sana geliyordum, dün yazdıkların beni de sevindirdi, sağol, demek için. Ancak fırsat bulabiliyorum. Hatta daha işlerim de var, mesai saati bitimine yetiştirmem lazım.

    YanıtlaSil
  3. Renkleri deseni herşeyi harika olmuş, çok beğendim. Eline emeğine sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. ya bu çalışmalara hep deneme deyip haksızlık ediyorsun.muhteşem olmuş.cidden çok sabırlı ve beceriklisin.maşallah sana.

    YanıtlaSil